پردازش بیش از ۴٫۴ میلیارد‍ تراکنش موفق در مهرماه
تاریخ: ۱۹ آذر ۱۴۰۳ ساعت: 08:02:12


http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4e1b207f796b4e9e1ea4cad34b324e80.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/49e0ede680e2fc10763d917c8fd7c8dc.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/dc7a79492c1acc9a370977ab8900fc14.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f53a6e773e84d12a907043b725c4d1b4.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/de90d7f7f89e2c1596c135eea8161d12.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/377e4c6b082de5f3fa282b0128d16454.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/376a6944ce8ac041f333d455c97aea21.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/7ca4aafbd9fae238f4e6ca8258ba1339.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 92571 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۸/۲۰ ۰۷:۲۳                 بانک ، بیمه

گزارش 112 اقتصادی شاپرک نشان می‌دهد:

پردازش بیش از ۴٫۴ میلیارد‍ تراکنش موفق در مهرماه


گزارش اقتصادی شماره 112 شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) که مربوط به مهرماه سال 1403 است، منتشر شد.


پردازش بیش از ۴٫۴ میلیارد‍ تراکنش موفق در مهرماه

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شاپرک، در نتایج مهرماه این گزارش آمده است که تعداد تراکنش‌های ماهیانه شبکه پرداخت در مهرماه امسال بیش از ۴٫۴ میلیارد بوده است.

بر اساس این گزارش، شبکه پرداخت در مهر ماه ۱۴۰۳ موفق به ثبت ۴,۴۰۱ میلیون تراکنش به ارزش ۱,۴۲۱ همت شده است. همچنین سهم تعداد ترمینال‌های تراکنش‌دار نسبت به کل کارتخوان‌های فروشگاهی فعال در شبکه پرداخت به ۷۹ درصد رسیده است که این شاخص در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، بین ۶۶ تا ۸۹ درصد متغیر بوده است.

در این گزارش شاخص کیفیت خدمات شاپرک و شبکه پرداخت به ترتیب ۹۹/۸۱ و ۹۹/۴۱درصد اعلام شده است.

این گزارش که به منظور اطلاع‌رسانی عملکرد شبکه پرداخت الکترونیک کشور و با هدف کمک به فعالان این حوزه در عرصه‌های تصمیم‌گیری و اجرایی منتشر شده، ضمن بازنگری مستمر شاخص‌های ارائه شده در پنج بخش اصلی زیر سیمای کلی و عملکرد شبکه پرداخت ارائه شده است:

۱ ـ بخش “جایگاه شاپرک در اقتصاد ملی” که به بیان شاخص‌های کلان اقتصادی شاپرک می‌پردازد.

۲ ـ بخش “شاخص‌های عملکردی شاپرک” که عملکرد ابزارها و خدمات مختلف شبکه پرداخت و ضریب نفوذ منطقه‌ای آنها را تشریح می‌کند.

۳ ـ بخش “کیفیت خدمات پرداخت الکترونیکی کارتی” که میزان دسترس پذیری حس شده و آمادگی شبکه در پذیرش تراکنش‌های پرداخت کارتی را بیان می‌کند.

۴ ـ بخش “بررسی عملکرد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت” که نتیجه فعالیت شرکت‌ها را در کشور و هر استان نشان می‌دهد.

۵ ـ بخش “بررسی عملکرد بانک‌های صادرکننده و پذیرنده” که به بیان میزان مساعی بانک‌های صادرکننده و پذیرنده در صنعت پرداخت الکترونیک کشور پرداخته است.

 



کلمات کلیدی


captcha