گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان / پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳
تاریخ: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت: 18:09:21


http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/5af0a77ffeff1dded0ac74d9d0c3db81.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ad2be911bd1d06e1b90fee5b0220afed.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/3943bb4313d119d1de583b587c4e05e8.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f536475f9eb947126235faa2b5211e11.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4e1b207f796b4e9e1ea4cad34b324e80.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/49e0ede680e2fc10763d917c8fd7c8dc.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/dc7a79492c1acc9a370977ab8900fc14.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f53a6e773e84d12a907043b725c4d1b4.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/377e4c6b082de5f3fa282b0128d16454.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/376a6944ce8ac041f333d455c97aea21.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/7ca4aafbd9fae238f4e6ca8258ba1339.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 98903 || تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۰۸ ۰۸:۰۸                 بانک ، بیمه

گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان / پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳


کارشناسان مرکز مشاوره بانک مسکن با رویکردی مسئولانه و مشتری‌محور، طی سال ۱۴۰۳ به حدود ۱۰۰ هزار سوال و درخواست مردمی پاسخ دادند و بار دیگر تعهد این بانک به شفافیت و رضایت مشتریان را به نمایش گذاشتند.


 گوش شنوای بانک مسکن برای مشتریان / پاسخگویی فعال به حدود ۱۰۰ هزار پرسش در سال ۱۴۰۳

به گزارش جامعه ایده آل؛محمدحسن ترابی، سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ضمن بیان این مطلب به خبرنگار هیبنا گفت: مرکز مشاوره این بانک با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات، همه روزه پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های مشتریان بوده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این مرکز در تعامل مستقیم با مردم، پاسخگویی دقیق، تخصصی و قابل اتکا را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند؛ گفت: بر اساس آمار، در طول سال گذشته، 56 هزار و 549 تماس تلفنی از سوی مشتریان با مرکز مشاوره بانک مسکن برقرار شد.

ترابی گفت: روابط عمومی بانک مسکن همچنین موفق شد به 40 هزار و 298 پیغام صوتی پاسخ دهد؛ آماری که نسبت به سال 1402، حدود 30 درصد رشد داشته و نشان از افزایش اعتماد عمومی و کارآمدی بیشتر مرکز مشاوره بانک دارد.

وی اشاره کرد: علاوه بر این، 3 هزار و 58 رایانامه نیز از سوی مشتریان دریافت و به صورت کارشناسی پاسخ داده شد.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام داشت: پاسخگویی به پیام‌های سامانه مشکلات مردمی وزارت راه و شهرسازی و سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز از دیگر اقدامات این مرکز در سال 1403 به شمار می‌آید.

ترابی اظهار داشت: سوالات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی مشتریان، طیف وسیعی از موضوعات را از شرایط دریافت تسهیلات مسکن، خرید و جعاله تا تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، همچنین طرح‌های نوآورانه بانک نظیر «ثمر»، «توان» و ... شامل می‌شد؛ این تنوع، نشان دهنده نیاز روزافزون به مشاوره دقیق در حوزه مالی و بانکی و نیز اعتماد بالای مردم به کارشناسان بانک مسکن است.

سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در بخشی از سخنان خود از ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها و به‌روزرسانی نرم‌افزارهای مرکز مشاوره این بانک خبر داد.

ترابی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در این مرکز، اظهار داشت: بهره‌گیری از فناوری‌های روز، در کنار دانش و تجربه کارشناسان خبره بانک مسکن، زمینه پاسخگویی سریع‌تر، دقیق‌تر و مؤثرتر به نیازهای اطلاعاتی هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بانک مسکن با تقویت بسترهای ارتباطی و استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه پاسخگویی، در مسیر ارتقاء تجربه مشتری گام برداشته و نشان داده است که در کنار خدمات مالی، شنیدن صدای مشتریان و پاسخ به نیازهای آنان نیز بخشی جدانشدنی از ماموریت‌های حرفه‌ای این بانک است.

گفتنی است، شهروندان تهرانی می‌توانند جهت برقراری ارتباط با مرکز مشاوره بانک مسکن، با شماره تلفن 1830 و یا 61088 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند. همچنین پاسخگویی آنلاین مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن به سوالات در لینک https://bank-maskan.ir/call-center قابل دسترسی است.

 



کلمات کلیدی


captcha