اهتمام نیروی انتظامی به ارتقاء امنیت در جامعه

فرمانده نيروي انتظامي گفت: يكي از وظايف ناجا رعايت حقوق مردم، كمك به فضاي اسلامي و انقلابي، ارتقاء روحيه معنوي و ارتقاء نظم، امنيت و آرامش در جامعه است.


به گزارش جامعه ایده آل،سردار سرتیپ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا و رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله (ص) که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: شیوه نامه‌های بهداشتی به‌صورت کامل و صحیح در سطح نیرو‌های مسلح و به‌ ویژه نیروی انتظامی و در پادگان‌های آموزشی اجرا شده است.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: یکی از وظایف ناجا رعایت حقوق مردم، کمک به فضای اسلامی و انقلابی، ارتقاء روحیه معنوی و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش در جامعه است.

اعتماد مردم به نیروی انتظامی در بالاترین سطح قرار دارد

سردار حسین اشتری برگزاری مناسب و خوب این مراسم دانش اموختگی را در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر دانست و در بیان رسالت دانش آموختگان نیروی انتظامی افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی رعایت اخلاق و ایجاد فضای آرامش و اخلاق مدار و معنوی در اقصی نقاط کشور و برای مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: افکارسنجی ها و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اعتماد مردم به این نیرو در بالاترین سطح قرار دارد.

وی گفت: وظیفه ما این است که از حقوق مردم و مظلومان دفاع کنیم و ظلمی را که به مردم شده است، احقاق حق کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه بالاترین سرمایه هر مجموعه، نیروی انسانی آن است، گفت: شما باید با مهارت افزایی و کسب تجربه بیشترین خدمت را به مردم ارائه کنید و این دوره اموزشی یکساله، پایه و اساس آموزش شما در ۳۰ سال خدمتتان در نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد: مبنای این آموزش‌ها باید در راستای اهداف اسلامی باشد، حرفه آموزی باید همواره استمرار یابد، فارغ التحصیلان باید این آموزش‌های فراگرفته شده را مرور کنند و همواره به روز باشند تا از شگرد‌های مختلف دشمن، خلافکاران و سارقان آگاه شوند و با آگاهی از علوم تخصصی با آنان مقابله کنند.

سردار اشتری همچنین با اشاره به ماموریت پایان سال ۹۹ و شروع سال جدید گفت: با این که نیروی انتظامی در یک سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا در آماده باش بوده است، اما همچنان با وجود شیوع کرونا و انتخابات پیش رو باید همواره آماده باشیم.

وی گفت: در این مدت بی شک پس از کادر درمان و جانفشانی‌ها و زحمات بی دریغ پرستاران و پزشکان در مقابله با کرونا، این نیروی انتظامی است که در این مسیر سخت مقابله با کرونا قرار دارد.

وی افزود: در بحث رعایت فاصله گذاری ها، مراقبت از ترددها، ضد عفونی معابر و همچنین قرار داشتن تمام تجهیزات و کادر درمان نیروی انتظامی در خدمت مبارزه با کرونا؛ نیروی انتظامی توانست سربلند شود.

فرمانده ناجا با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: در این انتخابات هم باید همه شرایط برگزاری انتخابات امن و پرشور را فراهم کنیم تا مردم با حضور حداکثری شرکت کنند.


کد خبر : 56731 || تاریخ : ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ || دسته بندی : انتظامی