در طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی انجام شد؛

ساماندهی 211 نفر از جامعه هدف و جمع آوری 98 و نیم تن پسماند در منطقه یک

طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه یک اجرا و با تلاش نیروهای شهرداری منطقه یک ، 211 مورد از افراد جامعه هدف جمع آوری و 98 و نیم تن پسماند خشک غیر مجاز به سوله های بازیافت منتقل شد.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: طرح جهادی سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور فعال یگان حفاظت منطقه ، شهرداران نواحی، نیروهای خدمات شهری مستقر در نواحی و مدیران اجتماعی و مددکاران اجتماعی پایگاه مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا شد و 211 مورد جامعه هدف شامل 56 متکدی ، 82 معتادمتجاهر ، 35 کودک کار و 38 کارتن خواب و بی خانمان جمع آوری و ۳۷ خودرو غیر مجاز جمع آوری پسماند خشک توقیف و ۹8 و نیم تن پسماند خشک دپو شده شناسایی و از سطح منطقه یک جمع آوری شدند.

او افزود:با توجه به ادامه اجرای طرح، اکیپ های فعال شامل چهار گشت خودرویی و دو گشت موتوری به صورت مستمر محلات را رصد می کنند و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده محل دپوی زباله گردها، و دیگر افراد آسیب دیده موارد را با سامانه 137 پلاس اطلاع دهند و شهرداری را در اجرای این طرح یاری نمایند.

شهردار منطقه یک تاکید کرد برای پاکسازی کامل منطقه نیاز است کلونی های شناسایی شده معتادان توسط معاونت فنی و عمرانی تصحیح و تغییر شکل داده شود و فضای سبز محدوده ها نیز در صورت نیاز بهسازی شود.

او به تشکیل کمیته های اجرایی اشاره کرد و گفت: هر دو هفته یکبار کمیته های اجرایی با حضور شهرداران نواحی تشکیل و جلسه ستاد مرکزی ساماندهی هر ماه یکبار با حضور شهردار منطقه برگزار شود تا دیگر شاهد آسیب های اجتماعی نباشیم.


کد خبر : 85925 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ || دسته بندی : شهری و رفاهی