به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدعلی الفتپور در جلسه رسیدگی به وضعیت پیامهای سامانه ۱۳۷+ و بررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال جاری با اشاره به رسیدگی کیفی به پیامهای شهروندان و نظارت بیشتر به عملکرد پیمانکاران خدمات شهری در اجرای وظایف محوله گفت رسیدگی به پیامهای ۱۳۷+ از اولویتهای شهرداری منطقه ۱۵ است. وی افزود: تسریع در فرآیند رسیدگی به پیامها، افزایش کمیت همراه با کیفیت و ارتقای رتبه منطقه ۱۵ در بین سایر مناطق را با اهتمام و همت مضاعف در دستور کار قرار دهید. شهردار منطقه ۱۵ رسیدگی به درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷+ را اولویتی برای خدمتگذاری و خدمترسانی سریعتر به شهروندان دانست و افزود: در کوتاهترین زمان ممکن تا حصول نتیجه اثربخش پیگیریهای لازم انجام شود. وی همچنین با اشاره به مطالبات و درخواستهای شهروندان در گفتگوهای چهره به چهره با شهروندان در بازدیدهای روزانه از نواحی بر اهتمام بیشتر پیمانکار خدمات شهری و مدیران نواحی در رفع مشکل شهروندان در حوزه نگهداشت شهر و بهبود وضعیت نگهداشت نواحی تاکید کرد. همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ در این نشست بر ضرورت ارتقای وضعیت عملکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ به منظور بهبود رتبه عملکرد سامانه و افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین نظارت بیشتر و دقیقتر روسای خدمات شهری نواحی بر عملکرد پیمانکاران تاکید کرد. عبدالحمید مقصودلو مدیر بازرسی منطقه ۱۵ نیز در این نشست با اشاره به اینکه عملکرد ادارات نسبت به سنوات گذشته رو به پیشرفت است گفت: پاسخگویی به پیامهای سامانه ۱۳۷+ توسط تمامی حوزهها طبق رویکرد مدیریت شهری منطقه در اولویت قرار گرفته و با توجه به آغاز فصل بارندگیها خواستار بهبود وضعیت خدمات شهری در روزهای آینده شد. حسن سعیدی مدیر سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷+ بازرسی منطقه ۱۵ نیز در این نشست گزارشی از وضعیت ۶ ماه نخست سال جاری این حوزه ارائه کرد. جلسه رسیدگی به وضعیت پیامهای سامانه ۱۳۷+ و بررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال جاری در حوزههای اجرایی خدمات شهری در سطح نواحی و معاونت منطقه ۱۵، با حضور محمدعلی الفتپور شهردار منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، عبدالحمید مقصودلو رئیس اداره بازرسی، شهرداران و روسای خدمات شهری و روسای سامانه ۱۳۷+ نواحی برگزار شد.