بازدید سفرای کشورها از پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024

سفرای کشورهای مختلف از پاویون ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا بازدید کردند.


به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 همزمان با گشایش نمایشگاه FITUR 2024 در شهر مادرید، سفیران عربستان، کویت، چین، قطر و کاردار سفارت افغانستان در اسپانیا با حضور در سالن 6 محل دائمی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID از پاویون ایران بازدید و با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کردند.

سفرای کشورهای یاد شده در این دیدارها با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های کم نظیر صنعت گردشگری ایران، از مردم کشورمان به عنوان ملتی مهربان، نوع دوست و مهمان نواز یاد کردند.

همچنین آنان با تأکید بر لزوم تقویت روابط کشورهای اسلامی برای توسعه همکاری های خود با فعالان و کنشگران حوزه گردشگری کشورمان اعلام آمادگی کردند.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا، روز چهارشنبه 4 بهمن ماه با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور "رضا زبیب" سفیر ایران در اسپانیا و "محمدحسین صوفی" رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، افتتاح شد.

این نمایشگاه تا 8 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


کد خبر : 83008 || تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ || دسته بندی : میراث فرهنگی و گردشگری