مشاور وزیر در امور خیرین مدرسه ساز کشور در دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش ؛

به یاری خیرین همیشه همراه در کنار خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور، مدارس نیمه تمام را تکمیل خواهیم کرد

حاج اکبر ابراهیمی گفت: به یاری خدای بزرگ در یک مشارکت و همکاری همه جانبه و با تمام قوا به یاری همه ی خیرین همیشه همراه و در کنار خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور، مدارس نیمه تمام را تکمیل خواهیم کرد و به آینده سازان ایران سربلند هدیه خواهیم کرد.


به گزارش جامعه ایده آل؛ حاج اکبر ابراهیمی مشاور وزیر در امور خیرین مدرسه ساز کشوردر دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: تعهد کردیم در سال پیش رو تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز را ساماندهی کنیم که بزودی این امر محقق خواهد شد.

وی افزود: به یاری خدای بزرگ در یک مشارکت و همکاری همه جانبه و با تمام قوا به یاری همه ی خیرین همیشه همراه و در کنار خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور، مدارس نیمه تمام را تکمیل خواهیم کرد و به آینده سازان ایران سربلند هدیه خواهیم کرد.

مشاور وزیر در امور خیرین مدرسه ساز بیان داشت: خیرین با این رویکرد مدارس را بنا می کنند که اموال خود را در جایی صرف نموده که صدقه جاریه و نیاز مردم یاشد و بتوانند آن را با این عظمت، زیبایی و استانداردهای لازم به علم آموزان هدیه کنند.

وی افزود: خیرین بر این باورند تا دانش آموزان در آن فضای آموزشی و پرورشی، رشد یافته، آموزش دیده و جزو نخبه های کشور شوند و آن آینده سازان به این آب و خاک خالصانه خدمت کنند و تا این چرخه در جریان است ثواب خیر در دنیا و آخرت برای بنا کننده چنین فضایی در نزد خدای متعال نگاشته خواهد شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه خداوند متعال فرمود بخوانید مرا تا اجابتتان کنم، خاطر نشان کرد: انسان وقتی با خدای متعال معامله کند خدای بزرگ به مال او برکت می دهد و آن رزق دوچندان می شود، ما از خدا می خواهیم که به ما عمر برکت دهد و در این مسیر ثابت قدم باشیم تا با دستان خودمان فضاهای جدید آموزشی و پرورشی بنا کنیم‌.

 


کد خبر : 85466 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ || دسته بندی : آموزش و پرورش