سردار جعفری :توان موشکی بهانه‌ای برای تحریم‌ اقتصادی/ هدف دست برداشتن از انقلاب اسلامی است
تاریخ: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 19:27:55


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 29410 || تاریخ : ۱۳۹۶/۰۸/۱۰ ۰۸:۵۹                 دفاعی امنیتی

سردار جعفری :توان موشکی بهانه‌ای برای تحریم‌ اقتصادی/ هدف دست برداشتن از انقلاب اسلامی است


ایرانیان_فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها سعی دارند به‌بهانه توان دفاعی و موشکی کشورمان طرحی به‌نام 'کاتسا' را علیه سپاه اجرایی کنند که در اصل یک تحریم اقتصادی علیه ایران است و باید گفت توان موشکی و سپاه یک بهانه است و هدف آنها دست برداشتن ما از راه انقلاب اسلامی است.


سردار جعفری :توان موشکی بهانه‌ای برای تحریم‌ اقتصادی/ هدف دست برداشتن از انقلاب اسلامی است

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از" ایرنا" سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز سه شنبه در همایش ملی جهان بدون ترور افزود :چطور ملت ایران خیانت های آمریکا را که همیشه در طول انقلاب اسلامی لمس کرده و دیده است،بپذیرد که توان دفاعی خود را مطابق میل آمریکا تنظیم کند.
وی تأکید کرد ملت ایران چند بار حرکات و دشمنی آمریکا را امتحان کنند؟ مگر ملت ایران جنگ 8 ساله را فراموش کرده است؟ مگر این آمریکا نیست که 11 سپتامبر را به وجود می آورد و بعد از آن بهانه، به افغانستان و عراق حمله کرد.
سرلشکر جعفری ادامه داد مگر ملت ایران حوادث و فتنه سال 88 را فراموش کرده است که آمریکا قصد شکاف بین ملت ایران با حاکمیت را داشت و فشارهای اقتصادی که در سال 90 نیز آغاز کرد و فایده ای هم نداشت فراموش کرده است خلف وعده و بدعهدی شما آمریکا ملت ایران را بارها و بارها تجربه کرده است چرا انتظار دارید ملت ایران حرف های شما را باور کنند؟
وی خاطرنشان کرد آمریکا هرچه تحریم‌ها را افزایش دهد عزم و اراده مردم به توان موشکی بیشتر خواهد شد و و بیشتر پی به قدرت موشکی خواهد برد.
سرلشکر جعفری ادامه داد: آمریکا بداند ملت غیور ایران از همه توان دفاعی خود مانند ناموسش دفاع خواهد کرد و پاسخ همه تهدیدات بزرگ و کوچک، منطقه ای و فرامنطقه ای را با غافلگیری خواهد داد و این ادعا را در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده است.
وی خطاب به آمریکا تصریح کرد: چرا می خواهید ملت ایران را دوباره امتحان کنید، بدانید که رسوای عالم می شوید، ما و ملت ایران آماده هستیم و تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی سراسر بیان غیرت و ایستادگی است.
فرمانده سپاه ادامه داد: ملت ایران خودش را برای امتحانات بزرگ آماده کرده است، شما به فکر تبعات سلطه گری خود باشید و همین طور به فکر جمع کردن آبروی ریخته خود باشید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جهان امروز می داند که آمریکا بزرگترین و اولین حامی تروریسم در جهان است، خطاب به آمریکا گفت: با چه اعتباری دم از حقوق بشر می زنید؟ ملت های ستمدیده دست ناپاک شما را دیده اند و شاهد ظلم های روان شده از سوی شما هستند، آنها می دانند که شما دشمن آزادی و حقوق بشر هستید.
وی افزود: در برابر این واقعیت تلخ امروز یک واقعیت روشن و امیدبخش نیز وجود دارد و آن اینکه ملت های محروم و مستضعف شاهد هستند که ایران به تنهایی در مقابل نظام سلطه ایستاده است و آنها ایران را تنها حامی خود می دانند و برای همین است که روز به روز به طرفداران انقلاب اسلامی افزوده می شود.
سرلشکر جعفری تاکید کرد: امروز همه آزادگان جهان می دانند که اگر کمک های ایران نبود لبنان توسط صهیونیسم اشغال می شد و همینطور ملت ها در منطقه در آتشی که آنها افروخته اند می سوختند و همچنین اگر کمک های مالی و مستشاری ایران نبود سرنوشت سوریه، امروز بدتر از لیبی و مصر بود، اینها همه واقعیت هایی است که برای مردم منطقه و جهان روشن شده است.
وی با بیان پیروزی هایی که در منطقه حاصل شده است، خاطرنشان کرد: این نتایج و دستاوردها یک پیام بزرگ را به دنبال داشته است و آن هم جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان است که محبوب ترین کشور در جهان است، جایگاهی که هیچ کشور دیگری ندارد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز ایران مهد آزادی و بزرگترین حامی محرومان جهان است، گفت: ایران امروز مرکز تشعشع انبار الهی و مدافع حق است و تمام آزادگان جهان از این موضع دفاع می کنند، این موضع نیز به خوبی توسط مقام معظم رهبری هدایت و از سوی ملت ایران نیز همراهی می شود.
وی ادامه داد: ایران با سابقه دیرینه فرهنگ، تمدن، ایمان و مذهب در مقابل استکبار ایستاده است و با اتکا به خداوند متعال نیز این راه را ادامه خواهد داد، اما امروز صدای شکستن استخوان های صهیونیسم و امپریالیسم شنیده می شود، شکستن این استخوان ها به صورت مستقیم و پی در پی را شاهد هستیم.
سرلشکر جعفری تاکید کرد: سوال از آمریکا این است که کی می خواهد از این همه شکست درس عبرت بگیرد و چرا مقابله با ما و شیطنت خود را ادامه می دهد، با توجه به اینکه شکست های پی در پی آنها به یک روند قطعی تبدیل شده است.
وی خطاب به جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و همچنین اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بدانید اگر در انتظار یک جهان بدون ترور هستید باید در انتظار یک جهان بدون حضور آمریکا باشید و مطمئن باشید که تجربه انقلاب اسلامی حرکت به سوی این جهان را نوید می دهد و هرساله به این آمار دیرینه نزدیک می شویم و به وعده خدا در قرآن نیز ایمان راسخ داریم و در برابر ستم ایستاده ایم، مقاومت کرده ایم و به دشمن اعتماد نکرده ایم و مصمم هستیم که راه خود را ادامه دهیم.
سرلشکر جعفری با اشاره به آیات قرآن مجید که در آنها راه و هدف را برای مبارزه با ظلم تعیین کرده است، گفت: در سوره صدر خداوند متعال هدف و راهبرد را به روشنی تعیین کرده است.
وی ادامه داد: خداوند در این سوره فرموده است که دشمنان می خواهند نور خدا را خاموش کنند اما خداوند اراده کرده است که نورش را در زمین کامل کند و ما نیز در راه اراده خدا قدم برمی داریم.
سرلشکر جعفری در ادامه مباحث مربوط به تعیین راه و راهبردها در قرآن کریم ادامه داد: فتح به بیان امام راحل نزدیک است زیرا بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند که جنگ (هشت سال دفاع مقدس) همه اش نعمت بود و فرمودند این جنگ فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و این وعده الهی است و مقام معظم رهبری هم همواره بر این موضوع تاکید دارند که ان شاالله این امر اتفاق خواهد افتاد و شاهد جهانی بدون ترور و تروریسم خواهیم بود.

** حرکت عظیم اربعین هرسال باشکوه تر برگزار می شود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیام های عاشورا و همچنین مقابله با ظلم و ستم در روزگار امام حسین (ع) گفت: حرکت عظیم اربعین هرسال باشکوه تر برگزار می شود.
وی تاکید کرد: آن روز یزید می خواست از امام حسین (ع) بیعت بگیرد و امام قیام کرد، امروز نظام سلطه (آمریکا) می خواهد از ملت ایران بیعت بگیرد.
سرلشکر جعفری تاکید کرد: بزرگترین درس عاشورا مبارزه با ظلم است که همواره انقلاب اسلامی نیز بر این اصل تکیه دارد و موقعیت های حاصل شده نیز نتیجه این اصل الهی و دستور خداوند متعال است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امروز خداوند متعال را شکر می کنیم که ملت ایران از شهادت که نشان مبارزه ظلم امام حسین (ع) با یزید بود استقبال می کند و جوانان ما هم امروز آماده جانفشانی در این راه هستند و شهدای زیادی را به بهانه مدافعان حرم، جهاد و امنیت و دفاع در داخل و خارج از کشور جانفشانی می کنند که شهید حججی یک نمونه بارز از این شهدا بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز این حقیقت برای جهانیان به اثبات رسیده است که دفاع و مقاومت الزامی است و در این راه عزم راسخ اولین الزام است و الزام دوم نیز تجهیز شدن ملت به سلاح های دفاعی است که باید با انواع تجهیزات و فناوری های دفاعی و امنیتی مجهز شوند.
وی ادامه داد: ما امروز مرکز و کانون مقاومت هستیم و بیش از دیگران باید به تجهیزشدن دفاعی پایبند باشیم.
سرلشکر جعفری اضافه کرد: ملت ما قدر توانمندی های دفاعی را در عرصه های مختلف از جمله عرصه موشکی را به خوبی می دانند و از عرصه موشکی مانند ناموس خود داع می کنند.
همایش ملی جهان بدون ترور امروز سه شنبه در مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی (شهدای هفتم تیر) با حضور خانواده های شهدای ترور و قربانیان آن و همچنین معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان اجرایی کشور برگزار شد.
در این همایش از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماد مقاومت و انزجار در برابر آمریکا تجلیل شد.
همچنین در این همایش از خانواده های شهدای ترور مانند شهید صیادشیرازی، شهید اسدالله لاجوردی، شهید علی محمدی، شهید مصطفی احمدی روشن و عبدالحمید دیالمه و نیز نادر طالب زاده کارگردان به عنوان قربانی ترور تجلیل شد.



کلمات کلیدی


captcha