نشست معاون گردشگری با رسانه‌های خارجی مقیم ایران
تاریخ: ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: 00:43:15


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 68584 || تاریخ : ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۲۲:۰۴                 میراث فرهنگی و گردشگری

نشست معاون گردشگری با رسانه‌های خارجی مقیم ایران


معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با نمایندگان و روسای رسانه‌های خارجی مقیم کشور به منظور استفاده از فضای رسانه‌ای بین‌الملل برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تبلیغات در این حوزه دیدار کرد.


نشست معاون گردشگری با رسانه‌های خارجی مقیم ایران

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی، علی‌اصغر شالبافیان روز گذشته یکشنبه دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور در جمع نمایندگان و روسای رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن معرفی اولویت‌ها و شاخصه‌های اصلی بازارهای هدف در بخش بازاریابی صنعت گردشگری و آگاهی از ظرفیت‌های هر رسانه در انتشار اخبار، گزارش‌ها و محتوای تولید شده به اهمیت نظام‌مند کردن این ارتباط دو سویه تاکید کرد.
به گفته معاون گردشگری کشور تجربه موفق تعامل سازنده رسانه‌های خارجی مقیم و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رویداد ساری ۲۰۲۲ نشان داد که این همکاری می‌تواند در زمینه‌های متنوع دستاوردهای قابل قبولی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور و رفع هجمه ایران‌هراسی علیه کشورمان به همراه داشته باشد.
شالبافیان با تاکید بر اینکه نمایش و انتشار جاذبه‌های زیبا تنها راهکار معرفی ایران نیست، یادآور شد: «زمانی که در تولید محتوا به فضای سیاسی، اقتصادی، امنیت و هر آنچه گردشگران برای تصمیم‌گیری سفر به این مقصد نیاز دارند، اشاره می‌شود و زمینه یقین و به باور رسیدن را فراهم می‌کند، در این صورت می‌توانیم به بازارهای هدف نفوذ و چهره واقعی ایران را نمایش دهیم.»
در پایان این نشست هر یک از خبرنگاران، نمایندگان و روسای رسانه‌های خارجی مقیم کشور نیز با بیان چالش‌ها، راهکارها و نقطه‌نظرات خود پیرامون موضوع نحوه معرفی و اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های گردشگری ایران برای مخاطبان بین‌الملل، اعلام همکاری کردند.



کلمات کلیدی


captcha