دریافت پیام های تبریک در پی اعلام موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی
تاریخ: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 00:04:47


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 85945 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ ۱۷:۰۱                 صنعت،معدن، تجارت

دریافت پیام های تبریک در پی اعلام موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی


با اعلام موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی از سوی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC) جمعی از مقامات، استانداران، اعضای مجلس خبرگان رهبری، روسای اتحادیه ها و انجمن های تخصصی ، جامعه دانشگاهی، در پیام های جداگانه به دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، کسب این موفقیت ارزشمند را که بعد از دهه ها وقفه در این مقطع به ثمر نشست؛ به رییس دولت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ استاندارد تبریک گفتند.


دریافت پیام های تبریک در پی اعلام موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

به گزارش جامعه ایده آل ؛با اعلام موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی از سوی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC) جمعی از مقامات، استانداران، اعضای مجلس خبرگان رهبری، روسای اتحادیه ها و انجمن های تخصصی ، جامعه دانشگاهی، در پیام های جداگانه به دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، کسب این موفقیت ارزشمند را که بعد از دهه ها وقفه در این مقطع به ثمر نشست؛ به رییس دولت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ استاندارد تبریک گفتند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن تقدير از دستاورد فني و اقتصادي سازمان ملي استاندارد در خصوص همترازي مركز ملي تاييد صلاحيت سازمان ملي استاندارد كه عليرغم كارشكني هاي متعدد دول غربي و در دوران تحريم اتفاق افتاد به پيامد تجاري و اقتصادي عظيمي در سال «جهش توليد با مشاركت مردم» براي كشور با تحقق اين دستاورد اشاره کرد.

 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری؛
آیت الله امان الله علیمرادی،  نماینده مجلس خبرگان در پیامی کسب موفقیت فنی  سازمان ملی استاندارد ایران را به دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و رئیس شورای عالی استاندارد تبریک گفت و تاکید کرد: موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران، اثرات مثبت و محسوسی در رونق اقتصادی و جهش تولید خواهد داشت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری؛
"ماموستا فایق رستمی" نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با ارسال نامه ای به رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت این سازمان درعضویت دائمی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه موجب خرسندی و افتخار هر ایرانی مومن و دغدغه‌مندان دانست و اظهار داشت: قطعاً این دستاورد مهم فرصتی برای رونق اقتصادی و امنیت خاطر تولید کننده ایرانی خواهد بود که می‌تواند اثرات مثبت و ملموس آن بر سفره خانوار ایرانی ماندگار باشد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کرمان؛
دکتر سید مهدی طیب‌زاده در نامه خطاب به رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی استاندارد نوشت: اکنون که تصویر درخشان تلاش خالصانه رییس محترم و کارکنان خدوم سازمان ملی استاندارد ایران در قالب تمدید و افزایش عضویت کامل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در اتحادیه آسیا اقیانوسیه با قاطبه رای ۹۷ درصدی نقش بسته و این دستاورد علمی فنی و اقتصادی در شرایط تحریمی کنونی راهگشای مشکلات تجار این مرز و بوم در انجام مبادلات تجاری گردیده است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه تجار و بازرگانان استان پهناور کرمان این موفقیت ارزشمند را که تحقق وعده صادقی دیگر در دولت مردمی و در سایه الطاف الهی و رهنمودهای ارزشمند جناب عالی به عنوان رییس شورای عالی استاندارد کشور حاصل گردیده به خدمتگزاران خدوم عرصه استاندارد تبریک عرض می‌نمایم.


استاندار فارس؛
دکتر محمد هادی ایمانیه ، با ارسال پیامی به دکتر مهدی اسلام پناه  نوشت: این مهم پس از گذشت سه دهه و در دولت مردمی محقق گردیده است و امید می رود زمینه ساز جهش تولید و تقویت بخش‌های مختلف تولید و اقتصاد شود. وی  ضمن آرزوی توفیق برای رییس و مجموعه سازمان ملی استاندارد ایران ابراز امیدواری کرد؛ در سایه توجهات حضرت ولی ( عج ) و اهتمام بیش از پیش بخش‌های ذی نفع و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان؛ بهره‌مندی حداکثری از این دستاورد بزرگ نصیب مردم شریف ایران عزیز و هم استانی‌های گرامی فارس گردد.


استاندار تهران؛
دکتر علیرضا فخاری، جدیت و اهتمام سازمان ملی استاندارد ایران در دستیابی ارزیابی همترازی را ستودنی دانست و در متن پیام خود به دکتر اسلام  پناه آورده است: در شرایط سخت و شکننده تحریمی و در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده، پیوستن و عضویت مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در اتحادیه بین المللی، قطعاً جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور خواهد بود و این توفیق موجبات شادی و رضایت مردم، تجار و صادرکنندگان ایرانی را فراهم ساخته است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری؛
دکتر غلامعلی حیدری ضمن تبریک این موفقیت فنی ابراز امیدواری کرد: این موفقیت در سال "جهش تولید با مشارکت مردم " زمینه ساز جهش تولید، حذف موانع فنی، آزمون و بازرسی مجدد یک محصول یا خدمت برای ورود به بازارهای بین المللی، کاهش زمان و هزینه برای تجار و صاحبان صنایع همچنین تقویت اقتصاد کشور در تراز جهانی خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی ؛
دکتر جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، تحقق این هدف پس از گذشت سه دهه در دولت مردمی و در سالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است را زمینه ساز جهش تولید و تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی دانست و ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های جنابعالی و همت مضاعف بخش‌های ذینفع در استان خراسان جنوبی خصوصا پتانسیل‌های آزمایشگاهی و نهادهای بازرسی کننده، بهره‌مندی حداکثری از این دستاورد بزرگ نصیب مردم شریف این استان شود.


استاندار کرمانشاه؛
دکتر محمد طیب صحرائی استاندار کرمانشاه طی پیامی کسب رتبه 20 سازمان ملی استاندارد ایران در جهان و موفقیت فنی در اخذ تاییدیه ارزیابی همترازی صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC)  را مرهون تلاش رییس سازمان و مجموعه تلاشگر استاندارد دانست و ابراز امیدواری کرد: با عنایت پروردگار متعال، استفاده از ظرفیت‌های مدیران نخبه، هوشمند، جهادی، فساد ستیز و خستگی‌ناپذیر در دولت مردمی، همواره شاهد درخشش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم. ان‌شاءالله.


استاندار کردستان؛
دکتر زارعی‌کوشا استاندار کردستان طی پیامی خطاب به دکتر اسلام پناه، کسب موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در عضویت قطعی و دائم ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه  (APAC) را زمینه ساز جهش تولید و عملیاتی شدن شعار سال دانست و اذعان داشت: بدون تردید این موفقیت نوید روزهای پر امیدی در جهت رونق اقتصادی و زمینه ساز جهش تولید و عملیاتی شدن شعار سال خواهد بود که با مدیریت خردمندانه جنابعالی و تلاش و همت مدیران محترم مرکز ملی تایید صلاحیت ایران محقق گردیده است.رجاء واثق داریم که طعم شیرین این دستاورد مهم در کام تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور ماندگار خواهد بود.


دکتر احمد معروفخانی ؛
 رییس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در نامه ای به دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت این سازمان را در دریافت صلاحیت و همترازی بین‌المللی تبریک گفت و اظهار داشت: نتیجه ارزشمند ارزیابی همترازی بین‌المللی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-  اقیانوسیه، بی‌شک تاثیر بسزایی در جهش تولید، رشد اقتصادی کشور و تجارت بین‌المللی خواهد داشت.

 

مهندس سعید تاجیک؛
رییس هیات مدیره انجمن جامعه ممیزی ایران در پیامی از سوی این جامعه نوشت : بی شک این دستاورد بزرگ، برگ زرینی در تاریخ یکصد ساله سازمان ملی استاندارد ایران بوده و تاثیرات مثبتی در توسعه اقتصادی و تراز تجاری کشور، جلوگیری خروج ارز، همچنین ارتقای جایگاه شرکت‌های بازرسی ایرانی در سطوح بین المللی خواهد داشت.

دکتر علیرضا محب علی؛
رییس هیات مدیره انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون و واسنجی ایران در نامه ای به رییس سازمان ملی استاندارد ایران، این اقدام بی‌نظیر را تجلی علمی جهش تولید و سرآغاز دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی دانستند که گام دوم انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.
به اذعان این نهادهای ارزیابی کننده؛ این عضویت نقش کلیدی در افزایش اعتماد عمومی به نتایج آزمایشگاهی گزارشات بازرسی و گواهینامه‌های کیفیت صادره داشته و موجبات پذیرش این مستندات را در سراسر جهان پدید آورده و بدین روی موجبات تسهیل تجارت و گسترش تولید را فراهم می‌آورد.

رئیس دانشگاه رازی؛
با ارسال پیام تبریک به دکتر مهدی اسلام پناه ، نوشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است که آن را شکری دوچندان بایسته و مسند خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست . از این بابت برخورد وظیفه دانسته که کسب موفقیت‌های به دست آمده در عرصه بین المللی که حاصل تلاش جهادی و خستگی ناپذیر حضرت عالی و مجموعه تلاشگر آن سازمان است را تبریک و تهنیت عرض نمایم .

دکتر وحید ابراهیمی؛
این موفقیت را نشان از همت بی‌دریغ همه عزیزان سازمان در اعتلای نام ایران اسلامی عزیز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دانست و آن را به ملت شریف ایران و همه کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران تبریک گفت.

مهندس ویدا سینا؛
مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک در نامه ای به دکتر اسلام پناه، اظهار داشت:  پیروزی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی با تدبیر و پشتکار وصف ناپذیر جنابعالی و مدیران و کارشناسان سخت کوش و محترم آن مجموعه به سرانجام مطلوب رسید.  این سربلندی غرورآفرین گوارایتان باد.

 



کلمات کلیدی


captcha