بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی / توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
تاریخ: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 01:51:12


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 86074 || تاریخ : ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۰۱:۳۱                 شهری و رفاهی

مالکی اعلام کرد:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی / توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان


سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق تاکسیرانی از برنامه‌های این سازمان درجهت رفع مشکلات تاکسیرانان خبر داد.


 بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی / توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.
وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداري، رفاهي، خدمات خريد و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود.
مالکی ادامه داد: يكي از بزرگترين مطالبات تاكسيرانان در خصوص دفاتر، افزايش سرعت عملكرد دفاتر در اجراي درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتري بود و همچنین تقاضا داشتند دريافت هزينه‌ها توسط شركت‌ها نظام‌مند شود.
سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدیدها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدیدها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.



کلمات کلیدی


captcha