نوبت عصر پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ( سامانه ۱۴۲۰) سازمان تامین اجتماعی فعال شد
تاریخ: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 20:33:16


http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 31468 || تاریخ : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ ۱۸:۴۸                 تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

نوبت عصر پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ( سامانه ۱۴۲۰) سازمان تامین اجتماعی فعال شد


ایرانیان_معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت : با هدف تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیشتر مخاطبان؛ نوبت عصرمرکز ارتباطات مردمی ( سامانه ۱۴۲۰) سازمان تامین اجتماعی فعال شد.


نوبت عصر پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ( سامانه ۱۴۲۰) سازمان تامین اجتماعی فعال شد

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا جعفریان افزود: از ابتدای اسفند ، کاربران این مرکز در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.
وی اظهار داشت: مخاطبان می توانند با تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ( سامانه ۱۴۲۰) اظهار داشت: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۸ شب و پنج شنبه از ۱۲ ظهر تا ۴ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.
جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه های گوناگون از جمله سامانه ۱۴۲۰، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری برای پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.
وی افزود: در دی ماه از مجموع ۲۴ هزار و ۳۵۷ تماس گرفته شده با این سازمان، ۱۲ هزار و ۳۲۴ با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ۱۶ درصد است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: ۸۸ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ۱۴۲۰ در حوزه بیمه ای بوده و چهار حوزه اصلی بیمه ای شامل فنی بیمه شدگان، نام نویسی و حساب های انفرادی ، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ۷۰ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.
جعفریان گفت : بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.
وی اضافه کرد: در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ۳۴۰ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ۵۴ درصدی داشتیم.در بخش پیام صوتی ، ۶۱ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ۲۷ درصد نسبت به ماه گذشته است.
مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ۹۵۲ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند که ۶۹ درصد مراجعین از استان تهران و ۳۱ درصد از سایر استان هاست.



کلمات کلیدی


captcha