نقش روابط عمومی هادر"جهش تولید" تعیین کننده است
تاریخ: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 22:04:25


http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

http://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 48533 || تاریخ : ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ ۰۲:۰۶                 رسانه و مطبوعات

نقش روابط عمومی هادر"جهش تولید" تعیین کننده است


ایرانیان_"جهش تولید" بدون بهره مندی از آموزه های علمی و عملی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی ممکن نیست.


نقش روابط عمومی هادر"جهش تولید" تعیین کننده است

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران در پنجمن روز از "هفته روابط عمومی" که به عنوان "روابط عمومی، اقتصاد و مساعی مشترک برای جهش تولید" نامگذاری شده است، با صدور بیانیه ای بر کاربرد دانش و توصیه های عملی روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و در نهایت مشتری مداری و تولید براساس انتظارات بازار و مشتریان به منظور "جهش تولید" تأکید کرد.
در این بیانیه، با اشاره به اینکه در حوزه صادرات غیر نفتی، نیز از برندسازی و استفاده از دستاوردهای علوم ارتباطات و روابط عمومی برای معرفی محصولات مختلف و صنایع دستی و پتانسیل های گردشگری کشور، بهره برداری کافی به عمل نیامده است، آمده است؟ در صورت توجه به این معارف علمی و تجارب عملی، گامی مهم در راستای "جهش تولید" خواهد بود.
"خانه روابط عمومی ایران" همچنین به حوزه مصرف توجه کرده و تقویت "فرهنگ مصرف" را بدون استفاده از این ظرفیت های علمی کم اثر ارزیابی کرده است.
در این بیانیه، "توسعه فرهنگ تولید" و نگاه ارزشگذاری به آن را ضرورتی مهم دانسته است که دستیابی به آن مستلزم بهره گیری از رهنمودهای علمی و عملی روابط عمومی و تدوین کارزار ارتباطی دراین زمینه خواهد بود،در مجموع چنانکه اقتصاد کشور، قابلیت و اهتمام لازم را برای پی ریزی نظام ارتباطی و روابط عمومی کارآمد برای بخش اقتصادی کشور داشته باشد، علاوه بر حمایت از "جهش تولید"، در مقابله با تحریم هم، اثر گسترده ای خواهد داشت.



کلمات کلیدی


captcha