آمار شهدای مظلوم فلسطین از ۸۰۰۰ تن فراتر رفت
تاریخ: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 01:24:33


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 79765 || تاریخ : ۱۳۰۲/۰۸/۰۸ ۰۲:۱۱                 آسیا اقیانوسیه

آمار شهدای مظلوم فلسطین از ۸۰۰۰ تن فراتر رفت


سخنگوی رسمی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در کنفرانسی خبری اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هشت هزار و پنج نفر رسیده است و تاکنون ۸۸۱ خانواده هدف قرار گرفته و به طور کامل نابود شدند.


آمار شهدای مظلوم فلسطین از ۸۰۰۰ تن فراتر رفت

به گزارش جامعه ایده آل؛ سخنگوی رسمی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در کنفرانسی خبری اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هشت هزار و پنج نفر رسیده است.

وی افزود رژیم صهیونیستی به طور عمد خانواده‌ها را هدف قرار می‌دهند و تاکنون ۸۸۱ خانواده هدف قرار گرفته و نابود شدند.
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه ادامه داد سه هزار و ۳۴۲ تن از شهدا کودک و دو هزار و ۶۲ نفر زن و ۴۶۰ نفر سالمند هستند. همچنین ۱۱۶ تن از نیرو‌های کادر درمان به شهادت رسیده‌اند و ۲۵ دستگاه آمبولانس و ۵۷ مرکز درمانی هدف قرار گرفته و منهدم شده است.
وی ادامه داد برقراری مجدد ارتباطات از حجم کشتاری که رژیم اشغالگر مرتکب شده است و صد‌ها نفری که در این جنایات شهید و زخمی شده اند، پرده برداشت.
به گفته وی هیچ اتفاق جدیدی درباره کمک‌های پزشکی به بیمارستان‌ها نیفتاده است.

بمب‌های حرارتی صهیونیستی خودرو‌های خودشان را سوزاند
شبکه العالم در لبنان اعلام کرد مرز‌های لبنان ـ فلسطین شب گذشته با حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی ساعت‌هایی غیرعادی را سپری کردند، به ویژه آنکه سحرگاه امروز منطقه سهل المجیدیه واقع در جنوب کشتزار‌های شبعا و منطقه تلال کفر شوبا مورد هدف قرار گرفت.

 
اعلام همبستگی مردم مغرب با فلسطین
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از تظاهرات اعلام همبستگی با نوار غزه در شهر دار البیضاء در مغرب ممنتشر کرد.
 
 
پرواز بالگرد‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شهرک اشکلون
به گزارش بخش تصویری خبرگزاری رویترز، همزمان با آغاز عملیات زمینی نیرو‌های اسرائیلی به غزه، بالگرد‌های نظامی اسرائیل بر فراز آسمان اشکلون که در فاصله ۲۰ کیلومتری نوار غزه قرار دارد، به پرواز درآمدند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت نیرو‌های اسرائیلی در سومین هفته از جنگ با شبه نظامیان مقاومت فلسطین (حماس) در مرحله دوم حمله زمینی قرار دارند.
 
 
انتشار تصاویری از حمله به بیمارستانی در غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته از بیمارستان اندونزی در شمال غزه را منتشر کرد که دیروز (شنبه) منطقه اطراف آن هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

تظاهرات در اعتراض به تجاوزارت رژیم صهیونیستی به نوار غزه در لبنان
عباس صباغ خبرنگار المیادین در بیروت در گزارشی از این تظاهرات گفت این افراد از مناطق مختلف به مرکز بیروت آمدهاند تا در درجه اول حمایت خود را از غزه و پایبندی خود را به گزینه مقاومت اعلام کنند. این تظاهرات به درخواست جنبش حماس و جماعت اسلامی برگزار شده است و گروه‌های مختلف فلسطینی و احزاب مختلف لبنانی در آن حضور دارند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم‌های فلسطین و لبنان و نیز پرچم‌های حماس و جماعت اسلامی و دیگر گروه‌ها را در دست دارند و جنایات رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه و بخصوص کودکان را محکوم کردند. بسیاری از کودکان در این تظاهرات حضور دارند.
 
 
تخریب کامل اردوگاه نصیرات در غزه
اردوگاه النُصیرات به طور کامل ویران شده است، بخش بزرگی از این اردوگاه به تلی از خاک و ویرانی تبدیل شده است. این تصاویر و صحنه‌های ساختمان‌هایی است که به ویرانه بدل شده‌اند. این خیابانی است که تا همین چند روز اخیر مردم در آن رفت و آمد می‌کردند، چون خیابانی تجاری بود. این خیابان فرعی بود که الان وارد خیابان اصلی شدیم، اینجا بازار اردوگاه النصیرات بود. تمام این منطقه به صورت کامل ویران شده است، بازار به این وضعیت درآمده است.
 
تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از مردم فلسطین
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از تظاهرات مردم والنسیا در اسپانیا علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و کشتار بی رحمانه آن‌ها پخش کرد. شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم فلسطین را در دست داشتند پلاکارد‌هایی حاوی شعار‌هایی علیه رژیم اشغالگر و در حمایت از فلسطین با خود حمل می‌کردند.

 

This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.

 
پیام تصویری حزب الله لبنان
جواد نصرالله در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس ویدئویی از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به اشتراک گذاشت. در این ویدئو، دبیرکل حزب الله در حال عبور از مقابل نشان (آرم) حزب الله است و به سلاح روی نشان، نگاه می‌کند. این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است و پیامی از سوی حزب الله تفسیر می‌شود. رسانه‌های رژیم صهیونیستی این ویدئو را دارای پیام و نشانه‌های بسیار مهم و خطرناک عنوان کردند.
 
 
استفاده از وسائل ابتدایی به علت کمبود خودروهای امدادی
کانال تلگرامی فلسطین الان، به علت گستردگی جنایات رژیم صهیونیستی و شمار بالای مجروحان و شهدا و کمبود خودرو‌های امدادی، مردمی بی دفاع غزه، مجروحان خود را با وسائل مختلف از جمله گاری به بیمارستان منتقل می‌کنند.
 
اذعان مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی کاهش چشمگیر مشروعیت بین المللی خود
پایگاه اینترنتی شهاب، «ایتمار آیخنر» در مصاحبه‌ای با روزنامه یدیعوت آحارانوت گفت یکی از دلایل اصلی این کاهش ترس رهبران کشور‌های اروپایی از تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطینیان، مخالفت با تجاوز غزه و اقدامات اسرائیل است، زیرا می‌ترسند که اوضاع از کنترل آن‌ها خارج شود.
وی تصریح کرد این تظاهرات فقط منحصر به شهر‌های اروپایی نیست بلکه در شهر‌های آمریکا هم گسترش یافته است و همانطور که روز گذشته اتفاق افتاد گروهی از یهودیان در مخالفت با جنگ اسرائیل علیه غزه بزرگترین ایستگاه قطار نیویورک را بستند.
 
تظاهرات دهها هزار پاکستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، تصاویری از تظاهرات دهها هزار نفر از مردم پاکستان در شهر اسلام آباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین منتشر کرد.
 
 
تصاویری بی جان دو کودک فلسطینی
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تصاویری از پیکر بی جان دو کودک فلسطینی که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند منتشر کرد.
 
 
غافلگیری نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به غزه
شبکه العالم گزارش داد مقاومت فلسطین همچنان در حال مقابله با حملات رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تهاجم این رژیم به باریکه غزه است. در یکی از این حملات ددمنشانه، اشغالگران منطقه بیت حانون در شمال باریکه غزه را ویران و محله‌ها و منازل را به طور کامل بمباران کردند، اما هنگام نفوذ به بیت حانون، با بیرون آمدن مبارزان فلسطینی از میان خرابه‌ها غافلگیر شدند.
العالم افزود این مبارزان با نیرو‌های اشغالگر مقابله کرده و برخی از آن‌ها را کشتند و برخی دیگر را زخمی کردند، سپس نیرو‌های اشغالگر بازگشتند و و با دیدن اهالی منطقه غافلگیر شدند.



کلمات کلیدی


captcha