۷۰ برج شامل ۷۰۰ واحد مسکونی در غزه ویران شدند
تاریخ: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: 09:50:53


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/41c5ec36f7dc7b01503f80d11534264c.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1292629eb417d32d4d06d37c9972b3df.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/84b2488ef7bbd87ff45490e86203b529.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/1536577c8e30474f10938e6c16a741e9.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/e0d561a803d2b19db9d1d21a2d5e4cfa.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/a0456bb9971b4c4fb889d0cbea5300fc.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f76759aa7d5af412a42d2cf2a058bdbd.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4c5764165ae2c63edddad6a3475716ab.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/137aef71b8b778dc22a251150d191e07.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ca7159130a9f46d77b2d721a834a4616.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/bbb17b00fae428c0c85fa5a1ae1a2051.gif

logo-samandehi


کد خبر : 81101 || تاریخ : ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ ۰۳:۱۵                 آسیا اقیانوسیه

لحظه‌ به‌ لحظه با «طوفان الاقصی»؛

۷۰ برج شامل ۷۰۰ واحد مسکونی در غزه ویران شدند


بر اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی ۷۰ برج شامل ۷۰۰ واحد مسکونی در غزه ویران شدند.


۷۰ برج شامل ۷۰۰ واحد مسکونی در غزه ویران شدند

به گزارش جامعه ایده آل؛ به نقل از شبکه المیادین، اشغالگران اسرائیلی در بمباران شمال نوار غزه، ۷۰ برج مسکونی را که امارات سال‌ها پیش احداث کرده بود، با خاک یکسان کردند. اشغالگران اسرائیلی در شمال نوار غزه با بمباران برج‌های شیخ زائد، ویرانی‌های گسترده‌ای بر جای گذاشتند.

ما اکنون در شمال نوار غزه و در منطقه برج‌های شیخ زاید هستیم. اشغالگران اسرائیلی، این برج‌های مسکونی را به طور کامل ویران و آن‌ها را با خاک یکسان کردند. سال‌ها بود که افرادی از مناطق مختلف نوار غزه، در این برج‌های مسکونی که امارات آن‌ها را احداث کرده بود، سکونت داشتند.
ما چهار سال بود که در اینجا سکونت کرده بودیم. ۷۰ برج در اینجا بود که هر برج ۱۰ واحد مسکونی داشت، یعنی ۷۰۰ واحد مسکونی در اینجا احداث شده بود که همانطور که می‌بینید، چیزی از آن‌ها باقی نمانده است. هیچ چیزی از اسباب و اثاثیه ما نمانده است. همه چیز را از دست دادیم. اما در هر شرایطی می‌گوییم الحمدلله.
همانطور که می‌بینید این محله به طور کامل ویران شده است. بیش از ۷۰۰ خانواده در اینجا سکونت داشتند. در این منطقه، درگیری‌های شدید بین ارتش اشغالگر اسرائیلی و مقاومت فلسطینی رخ داد. زیرا این منطقه مشرف بر شهر بیت حانون و بیمارستان اندونزی است.

نوزاد شهید فلسطینی در نوار غزه
کانال تلگرامی سما تصاویری از یک نوزاد دختر فلسطینی از اعضای خانواده «الهمص» که بامداد امروز (چهارشنبه) با دیگر اعضای این خانواده اش به شهادت رسید منتشر کرد.

حزب الله لبنان رادار رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
به گزارش خبرگزاری صفا، حزب الله لبنان اعلام کرد محل استقرار رادار (رژیم صهیونیستی) را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم و .اهداف را به طور مستقیم مورد اصابت قرار دادیم.
 

 

حمله حزب الله به پایگاه "الرادار" رژیم صهیونیستی در شمال فلسطنی اشغالی
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد ساعت ۱۳ امروز به وقت بیروت پایگاه "الرادار" رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

 

تشییع شهید فلسطینی در شرق خان یونس
خبرگزاری شهاب در کانال تلگرامی خود تصاویری از تشییع پیکر شهید سلیمان شاهین منتشر کرد که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس به شهادت رسید.

وخامت اوضاع بیمارستان شهدای الاقصی پس از بمباران دیرالبلح
شبکه فلسطن الیوم وضعیت فاجعه بار مجروحان در بیمارستان شهدای الاقصی پس از بمباران خانه‌های شهروندان دیرالبلح در مرکز نوار غزه را در حالی به تصویر کشید که بیمارستان مملو از مجروح و فاقد تجهیزات پزشکی است.
به گزارش شبکه فلسطین الیوم، اوضاع وخیم مجروحان و پیکر‌های شهدا در بیمارستای شهدای الاقصی پس از بمباران دیرالبلح نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر در بمباران مناطق مسکونی نوار غزه از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کند.

مراسم تشییع شهید عبدالرحمن بنی عوده
شبکه خبری قدس در کانال تلگرامی خود تصاویری از مراسم تشییع پیکر شهید عبدالرحمن بنی عوده در طمون نزدیک طوباس منتشر کرد.

 
تک تیراندازان قسام چهار نظامی صهیونیست را در شرق خانیونس هدف قرار دادند

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد تک‌تیراندازان این گردان‌ها ۴ نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس به طور مستقیم هدف قرار دادند.


رسانه های صهیونیست ترس و وحشت شهرک نشینان از حملات حزب الله را فاش می کنند
در حالی که رژیم صهیونیستی تلاش می کند خسارت ها و تلفاتش در شمال فلسطین اشغالی را مخفی کند؛ اما شهرک نشینان صهیونیست از وحشت خود به سبب درگیری در این منطقه سخن می گویند.
دشمن برای سرپوش گذاشتن بر خسارت ها و تلفاتش در جبهه شمالی سرپوش می گذارد و شهرک نشینان مناطق شمالی فلسطین اشغالی درباره وحشت خودشان با صدای بلند سخن می گویند.

 پیکر‌های ۱۲ شهید از زیر آوار خانه‌ای در جبالیا بیرون آورده شد
شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: پس از حمله هوایی جنگنده‌های اشغالگران به خانه یک خانواده فلسطینی به نام البرش در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، پیکر‌های ۱۲ شهید از زیر آوار بیرون آورده شد.

 

شیوع بیماری‌های پوستی در بین آوارگان فلسطینی
به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری شهاب، مدیر بخش سلامت بیمارستان شهدای الاقصی اعلام کرد بیماری‌هایی مانند ذات الریه و جوش‌های پوستی در بین آوارگان فلسطینی شیوع پیدا کرده است.
این مسئول در بیمارستان شهدای الاقصی افزود: به دلیل کمبود اتاق‌های مراقبت ویژه، بعضی بیماران در اورژانس جان خود را از دست می‌دهند.


ارتش رژیم صهیونیستی ۲۱ کارمند بیمارستان‌های نوار غزه را بازداشت کرد
به گزارش پایگاه خبری عرب ۴۸، نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر در جریان تهاجم زمینی به نوار غزه، به بیمارستان‌های الشفا، اندونزی و الرنتیسی در غزه و بیمارستان محمد یوسف النجار در رفح یورش بردند.
ارتش اشغالگر اسرائیل در جریان تهاجم زمینی، ۲۱ نفر از کادر درمان بیمارستان‌های نوار غزه از جمله پزشکان و رانندگان آمبولانس را به اتهام همکاری با حماس بازداشت کرد.
رادیو رسمی رژیم صهیونیستی "کان-۱۱" گزارش داد ارتش اسرائیل با همکاری سرویس امنیت داخلی "شاباک" و در جریان حمله زمینی، با یورش به بیمارستان‌ها و مجتمع‌های پزشکی در این نوار اقدام به بازداشت کادر پزشکی کردند.
دکتر محمد ابوسلمیه، رئیس بیمارستان الشفاء در صدر بازداشت شدگان قرار دارد که مدت بازداشت وی هفته گذشته توسط دادگاه اسرائیل به مدت ۴۵ روز تمدید شد.
بر اساس ادعای اشغالگران، مدیر بیمارستان پس از به دست آمدن شواهدی مبنی بر اینکه بیمارستان تحت مدیریت مستقیم آن به عنوان مقر اصلی جنبش حماس عمل می‌کرد که از منابع بسیاری از جمله برق برای نگهداری سیستم‌های تونل استفاده می‌کرد"بازداشت شد.
بر اساس ادعا‌های واهی رژیم اسرائیل که توسط حماس و مجتمع پزشکی الشفا تکذیب شد، علاوه بر این، حماس سلاح‌های زیادی در داخل و اطراف بیمارستان ذخیره کرده بود.

 

رژیم صهیونیستی برخی مناطق جنوب لبنان را بمباران کرد
کانال تلگرام شبکه المنار اعلام کرد هواپیما‌های رژیم صهیونیستی منطقه بین مارون الراس و یارون را در جنوب لبنان بمباران کردند.

 

رژیم صهیونیستی برخی مناطق جنوب لبنان را بمباران کرد
کانال تلگرام شبکه المنار اعلام کرد هواپیما‌های رژیم صهیونیستی منطقه بین مارون الراس و یارون را در جنوب لبنان بمباران کردند.



کلمات کلیدی


captcha