جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند
تاریخ: ۴ تیر ۱۴۰۵ ساعت: 01:56:16


https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/dc7cf81744edf3f5b63dd67fc77468ea.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/3646c55b29baf5104c73afecf04527e8.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/31df47a0a36307bb66222066e8d4e005.jpg

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/4e1b207f796b4e9e1ea4cad34b324e80.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/f465f69da6c92312814cfe6a796f179e.gif

https://www.jamehideal.ir/assets/uploads/Ads/main/ce516690fd1692d32f60002f0db0964d.jpg

logo-samandehi


کد خبر : 111843 || تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ۱۹:۴۷                 شهری و رفاهی

جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند


معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۲ تهران از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی و مانور عملیاتی ویژه گروه‌های جهادی با محوریت آمادگی در شرایط بحرانی خبر داد.


جهادگران منطقه ۲ تاب‌آوری در شرایط بحرانی را تمرین کردند

به گزارش جامعه ایده آل؛به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، علی‌اصغر طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: این کارگاه آموزشی باهدف ارتقای سطح توانمندی، مهارت‌افزایی و ترویج فرهنگ ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست در شرایط اضطراری برای ۴۰ نفر از اعضای جمعیت جهادی رحما برگزار شد.
طاهری در تشریح جزئیات این برنامه گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول پایه، نحوه کار با تجهیزات تخصصی و ماشین‌آلات سنگین نظیر «بابکت»، «لودر»، «دستگاه هوابرش»، «اره‌برقی» و «هیلتی» را به‌صورت عملی فراگرفتند.
 وی افزود: پس از بخش آموزشی، مانور عملیاتی با سناریوی شرایط جنگی و بحرانی اجرا شد. در این مرحله، جهادگران با تمرکز ویژه بر رعایت حداکثری الزامات زیست‌محیطی و ایمنی فردی، نسبت به تسریع در جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات از محل فرضی اقدام کردند.
 معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۲ در پایان خاطرنشان کرد: استفاده اصولی از لوازم حفاظت فردی (PPE) و رعایت پروتکل‌های ایمنی، از شاخص‌های اصلی ارزیابی این مانور بود که در نهایت عملکرد شرکت‌کنندگان توسط کارشناسان ادارات خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه مورد پایش و ارزیابی نهایی قرار گرفت.



کلمات کلیدی


captcha